Storlek: 1599
Kommentar:
|
Storlek: 2504
Kommentar:
|
Raderingar markeras som den här. | Bidrag är markerade som den här. |
Linje 15: | Linje 15: |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=1937.jpg|Pappas traktor 1937|width=400}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Fordson-27+%C3%A5r+1960.jpg|Jag och pappa 1960|width=400}} |
|
Linje 16: | Linje 18: |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Gambia+2009.jpg|Jordnötskörd i Gambia 2009|width=500}} | |
Linje 17: | Linje 20: |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Lungre+1905+utanf%C3%B6r++Per+Jons.+Hemm.%C3%A4g .+Hemming+Larsson+i+Brynje+%26+Per+Orssa+i+ %C3%96stersund..jpg|Persontransport 1905|width=400}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=940+Cadillac+1904.jpg|Ny persontransport 1905|width=400}} |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Lungre+1905.jpg|Persontransport 1905|width=400}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Cadillac+-04+i+F%C3%B6ling.jpg|Ny persontransport 1905|width=400}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Kina+2010+2.jpg|Persontransport Kina 2010|width=500}} |
Linje 24: | Linje 26: |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Gambia+2009.jpg|Jordnötter Gambia 2009|width=600}} | |
Linje 26: | Linje 29: |
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Kina+6+2010.jpg|Lätt elbil i Kina|width=300}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=sp%C3%A4dgris+Kina+2010.jpg|Kinamat spädgris 2010|width=400}} {{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Kina+2010+1.jpg||Kinamat fjäderfä 2010|width=400}} |
Beskriv OdlingsTeknik här.
{{http://busvebacken.se/OdlingsTeknik?action=AttachFile&do=get&target=Kina+2010+1.jpg||Kinamat fjäderfä 2010|width=400}}